Általános Szerződési Feltételek

A dokumentum PDF formátumban letölthető innen.

A jelen ÁSZF tartalmazza a Linberry webshop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

https://www.linberry.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Varga-Boros Annamária
Székhely címe: 1171 Budapest, Csabagyöngye utca 72/b.
Nyilvántartási szám: 53593144
Adószáma: 69723120-1-42
Bankszámlaszáma: 10101425-30569800-01005003
Számlavezető bank: Budapest Bank

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 1171 Budapest, Csabagyöngye utca 72/b.
Telefon: +36202814080 (normál díjszabású)
E-mail: linberry.info@gmail.com
Nyitva tartása: H-P 8-17

Szerződő felek kijelentik, hogy a vásárlási szerződés teljesítése során egymással együttműködnek, a szükséges tájékoztatást egymásnak megadják, az esetleges vitás kérdésekben elsősorban békés úton történő megoldást részesítik előnyben.

A Vásárlói és Szolgáltatói jogok és kötelezettségek tekintetében a Kereskedő üzleti magatartásában és szabályzataiban igyekszik a polgári jog “szimmetriai elvét” érvényben tartani.

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a 2013:V (új Ptk.) vonatkozó szabályai az irányadók.

Jelen webáruházban, a rendelések leadásával létrejövő fogyasztói szerződésben, illetve a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.

2001:CVIII 6.§(2) szerint Vásárló megrendelése általában akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják munkatársaink.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A megrendelés visszaigazolásának nyelve: magyar.

Kereskedő és a vásárló között jelen webáruházon keresztül létrejött fogyasztói szerződés (hatálya szerint: 45/2014(II.26)Korm.r. “Üzlethelyiségen kívül, illetve távollévők között kötött szerződés”) nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem előhívható, nem hozzáférhető.

45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint eljárva, ezúton is felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!

Vásárló részére a megrendelt termékeket csak a jelen ÁSZF, mint vásárlási feltételek elfogadását követően, a webáruházban rögzített és a 2001:CVIII alapján visszaigazolt megrendelési eljárás keretében tudjuk biztosítani, így a 45/2014(II.26) Korm.r. 13.§ és 19.§ eseteire a fogyasztó, mint “szerződéskötést megelőző teljesítésre” nem formálhat igényt.

A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai lehetőségeinek, sajátosságainak és korlátainak ismeretét, és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus- és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer és a böngészője aktuális biztonsági frissítéseit.

Ajánlott HTML 5 szabványnak megfelelnek: Chrome 35, Mozilla Firefox 30, Internet Explorer 11 és ezen böngészők frissebb változatai. Más böngészőkön a webshop nem feltétlenül tud korrekt működést garantálni.

Kereskedő nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Vásárló a webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Kereskedő nem vállal felelősséget a használat során felmerülő, illetve a vásárolt termékekkel okozott vagyoni és nem vagyoni eredetű károkért. Kereskedő kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért.

Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a webshop használata során termékhez kapcsolódó, a webshop által tárolt hozzászólásaiban kifejtett véleményéért is.

Kereskedő nem köt fogyasztói szerződést kiskorú (14 év alatti) személlyel.

Kereskedő a megrendelést a webáruházon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot helyesen adja meg. A Kereskedőt a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
ÁSZF

JOGI TÁJÉKOZTATÁS az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKRŐL
a 45/2014(II.26.) “a Kereskedő és a Fogyasztó között kötött szerződésekről”
szóló Kormányrendelet szerint

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a megrendelő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete:

Regisztrációra az oldal jobb felső sarkában a “Bejelentkezés/Regisztráció” menüpontra kattintva van lehetőség háromféle módon.

  • A “Regisztráció” felirat alatt regisztrálhat az áruházba. Itt meg kell adnia a az email címét és azt a jelszót, amivel a jövőben a be tud lépni a webáruházba.
  • A Facebook ikonra kattintva meglévő Facebook profilján keresztül.
  • A Google ikonra kattintva meglévő Google profilján keresztül

Ezt követően  “A fiókom” menüponthoz jutunk, itt a bal oldali menüpontok segítségével meg tudja változtatni jelszavát, illetve megadhatja személyes és címadatait, melyeket az Adatkezelési Tájékoztatónak megfelelően kezelünk.

  1. A kosár használata, a megrendelés összeállítása

A kívánt méretű és színű/mintájú termék kiválasztását követően a „Kosárba” feliratra kattintva tudja összeállítani megrendelését. A kosárba több termék helyezhető. Amennyiben nem megfelelő mennyiséget helyezett a kosárba, a mennyiség alatti „+” és „-” jelekre kattintva változtathatja azt. Ha a terméket mégsem szeretné megvásárolni, kattintson a termékfotó/grafika előtt található “X”-re. Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárban van, kattintson a „Kosár, majd a „Pénztár” gombra.

  1. Szállítási mód kiválasztása

Kiválaszthatja, hogyan szeretné megkapni a kiválasztott termékeket. A szállítás díjairól is itt tájékozódhat.

  1. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja, fizetési mód választása

A következő oldalon ellenőrizheti a szállítási adatokat. Amennyiben ezek hibásak, itt módosíthatja őket, illetve még változtathat a kiszállítás módján. GLS csomagpont esetén, itt megtalálja a szállítási címhez legközelebb eső átvételi pontot is. Ezt követően válassza ki a fizetési módot.

  1. A megrendelés elküldése, fizetés

Átutalás :
Átutalásos fizetési mód esetében a rendelés véglegesítését követően automatikusan díjbekérőt állít ki a rendszerünk, amit a rendelésben megadott e-mail címre küldünk.

Billingo rendszerén keresztül. Utaláskor a közlemény rovatba a díjbekérő sorszámát kell feltüntetni, az utaláshoz szükséges összes információ a számlán megtalálható. Az utalás beérkezését követően a kiállítjuk a végszámlát, illetve a rendelés státusza is “Feldolgozás alatt”-ba kerül. Az utalás beérkezésétől megkezdjük egyedi termékeke esetében az egyeztetést, illetve kész termékek esetében az előkészítést / csomagolást.

Bankkártyás fizetés Barionnal :
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártyás ( Barion tárcás ) fizetés esetén a rendelés azonnal “Feldolgozás alatt” státuszba kerül, így a lehető leghamarabb megkezdjük az egyedi termékeke esetében az egyeztetést, illetve kész termékek esetében az előkészítést / csomagolást. Fizetést követően automatikusan végszámlát állítunk a Billingo rendszerén keresztül.

Utánvét :
Utánvétes fizetési mód esetében a rendelés státusza “Feldolgozás alatt” státuszba kerül a rendelés véglegesítését követően. Rendelés beérkezését követően megkezdjük egyedi termékeke esetében az egyeztetést, illetve kész termékek esetében az előkészítést / csomagolást. Utánvét esetében a rendelés összegét a kézbesítést végző futárnál lehet készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni, viszont csomagpontok esetében legtöbbször csak készpénzben lehet fizetni ( csomagpont kiválasztásakor általában feltüntetésre kerül, hogy csak készpénzes-e az átvevőhely ). Utánvétes fizetési mód esetében a csomag nem tartalmazza a számlát, ezt elektronikus úton küldjük ( Billingo ) az összeg beérkezését követően, ez az átvételtől számított 3-4 munkanapot jelent a gyakorlatban. Utánvétes fizetés esetében a megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, az át nem vett egyedi termékek esetében komoly költségekkel lehet számolni : Utánvétes Fizetés költségek , illetve késztermékeink esetében az átvétel megtagadása nem minősül elállásnak / lemondásnak, így a szállítási költségek és a megrendelőt terhelik ( megrendelésben feltüntetett szállítási költség * 2 )

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag NEM tartalmazza. Környezetvédelmi szempontok miatt nem használunk papír alapú számlázást csak elektronikus számlát ( Billingo ) .
Amennyiben nem kapott számlát érdemes körülnézni a Spam, Levélszemét, Promóciók mappákban, illetve ha továbbra sincs meg a számla akkor a rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva lehet jelezni a számla ismételt kiküldését.

 

  1. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelésről automatikus e-mail üzenetet küldünk, a rendeléshez kapcsolódó számlát szintén e-mailben fogja megkapni a vételár kiegyenlítését követően.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Kiszállítás:

  1. A szállítási határidők a ‘Tudnivalók’ menüpont alatt olvashatók.
  2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  1. Bankkártyával, Barion rendszeren keresztül
  2. Banki átutalással, melynek részleteit a rendelés visszaigazoló e-mailjében küldjük.
  3. Utánvéttel
  4. Előre utalással

Elállási nyilatkozatminta

A webáruháznak a vásárló számára az elállási joga gyakorlásához nyilatkozatmintát kell közzétenni, amelyet a vásárló adatait kitöltve visszaküldhet.

A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

A Kormányrendelet 2. számú melléklete egy minta nyilatkozatot tartalmaz.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

  1. sz. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (1)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (2)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja (3)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

(1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

(2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

(3) A megfelelő jelölendő”

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Írásban történhet:

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (1171 Budapest Tubarózsa utca 21) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (lindinacik@gmail.com) a vásárlástól számított 6 hónapon belül.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt

Mellékletek:

  1. Adakezelési tájékoztató